Usuwanie negatywnych treści, opinii i komentarzy z internetu

Postaw na doświadczenie Grupy Rankit.pl w usuwaniu negatywnych opinii, treści, wpisów i komentarzy z internetu. Zadbaj o swój wizerunek w sieci!

Negatywne opinie

Negatywne opinie o firmach, usługach czy produktach bardzo niekorzystnie wpływają na wizerunek w Internecie, a co za tym idzie mogą znacząco utrudnić prowadzenie działalności i pozyskiwanie nowych klientów. Zwykle działania takie podejmowane są przez konkurencyjne firmy, które oczerniając wizerunek naszej działalności próbują pozyskać klientów. Na szczęście istnieją skuteczne sposoby na walkę z niechcianymi wpisami. Nasze doświadczenie pozwala nam zaoferować kompleksową usługę, na którą składa się monitoring internetu w zakresie rozpoznawania i nadzorowania negatywnych komentarzy i treści na temat firm w Polsce, usuwanie lub ukrywanie negatywnych komentarzy oraz dbanie o ochronę wizerunku marki w sieci.

Nie raz spotkałeś się zapewne z negatywnymi komentarzami o danej firmie lub jej usługach. Prowadząc działalność, również jesteś narażony na tego rodzaju nieprzyjemne sytuacje, kiedy po wpisaniu nazwy Twojej firmy w wyszukiwarce na pierwszych pozycjach wyświetlają się złe, szkalujące dobre imię i jakość usług komentarze. Nasze kompleksowe podejście i doświadczenie pozwala zaoferować usługę na którą składa się nie tylko usuwanie i depozycjonowanie negatywnych opinii, ale również SEO, buzz i content marketing czy copywriting.

Warto zadbać o pozytywny wizerunek w sieci ponieważ Internet jest pierwszym miejscem, gdzie potencjalni klienci będą szukali o nas informacji, a negatywne bądź pozytywne informacje jakie przeczytają na renomowanych stronach zwykle decydują o zleceniu nam usługi czy zakupie towaru.

Ochrona wizerunku – przed kim?

  • klienci – niezadowolony klient może zepsuć naszą reputację na którą pracowaliśmy latami, publikując negatywne komentarze i opinie o naszych usługach
  • konkurencja – komu najbardziej zależy na naszej porażce i niepowodzeniach? Oczywiście naszej konkurencji! Nieuczciwa konkurencja publikują fałszywe informacje skutecznie niszczy naszą renomę
  • byli pracownicy/firmy z którymi współpracowaliśmy – niezadowoleni ze współpracy publikują negatywne opinie

Usuwanie negatywnych komentarzy

Kiedy znajdziesz negatywne opinie lub komentarze na temat swojej firmy, usługi lub produktu warto zadbać o ich usunięcie i obniżenie widoczności w wynikach wyszukiwarek, tak aby potencjalni klienci nie trafiali na nie od razu po wpisaniu powiązanych fraz/słów kluczowych.

Niepochlebne opinie można usunąć lub ukryć na trzy sposoby. Poprzez:

  • wystosowanie pisma do właścicieli stron na których znajdują się negatywne komentarze z prośbą o ich usunięcie (z reguły ta metoda jest nieskuteczna, ponieważ moderatorzy nie są skorzy do działań polubownych).
  • Wejście na drogę prawną z właścicielem serwisu. Takie rozwiązanie jest zwykle czasochłonne, ale nie zmienia faktu, że fizyczne usunięcie opinii lub nieprzychylnego artykułu jest bardzo korzystne.
  • Depozycjonowanie negatywnych opinii w Google. Co prawda artykuły lub opinie dalej będą się wyświetlać, ale kiedy znajdą się na 2 lub dalszej stronie wyników wyszukiwania, niewiele użytkowników do nich dotrze. Rozwiązanie to jest na pewno dużo szybsze i skuteczniejsze niż działania prawne.

Usuwanie negatywnych wpisów – jak działamy?

Stawiamy na kompleksowość, łączymy wszystkie wyżej wymienione działania oraz wdrażamy rozwiązania poprawiające wizerunek Twojej firmy w Internecie. Monitorujemy sieć kontrolując nowo pojawiające się informacje i opinie, co pozwala nam błyskawicznie zareagować. Usługa usuwania i ukrywania negatywnych wpisów często wymaga cierpliwości i zrozumienia problemu ze strony klienta. Działania które wdrażamy są skuteczne, jednak poprawa wizerunku i usunięcie negatywów to proces długofalowy.

Ile kosztuje usuwanie negatywnych opinii?

Każdy przypadek trzeba rozpatrzyć indywidualnie. Cena ostatecznie zależy od ilości miejsc na jakich pojawiają się złe opinie oraz ich renomy. Jeśli są Państwo zainteresowani niezobowiązującą wyceną prosimy o kontakt na mail: biuro@rankit.pl lub pod numerem Tel. 532-003-560.

Warto przeczytać:

http://technologia.dziennik.pl/internet/artykuly/456791,czysciciele-internetu-usuwaja-nieprzychylne-teksty-w-wynikach-google.html

http://mojafirma.infor.pl/raport-dnia/212103,Negatywne-recenzje-w-internecie.html